آشفتگی



دیگه ایران نمیرم.
امروز کنفرانس ژئوتکنیک بودم.
دیگه چیزی ندارم، هیچی.
آرش و سامان از آلبرتا اومده بودن.
به هیچکی نمیشه اعتماد کرد.
کنفرانس های مسخره.
باید به حال خودم یه فکری کنم.
مردن چقدر خوبه. نه؟
نظرات 4 + ارسال نظر
حاجیه سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام .
آدم هر جا بره وطن خودش نمی شه / مگه نه ؟

نه خیر! اصلا!

گلناز سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

مهرداد! چی شده داداشی من؟

پرهام جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ب.ظ

What has happened? I know it is because of meeting Arash.. :D

نه بابا! تازه خیلی هم خوش گذشت که آرش و سامان اومدن. دلم کلی وا شد. جات خالی بود. تو که کمتر از ژورنال های بین المللی رو تحویل نمی گیری.

میثاق جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.savepasargad.persianblog.com

برای جلوگیری از این اقدام ضد فرهنگی دست یاری همه ی ایرانیان را می فشاریم.آبگیری سد سیوند یک فاجعه ی ملی است.
وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد