دوباره می سازمت وطن



نظرات 8 + ارسال نظر
گلناز جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام...امروز روز انتخاباته...دوباره می سازمت وطن...هوای تازه امید تازه...ماهی ۵۰ هزار تومان به هر نفر...می بینی مهرداد مردم سرزمین ما ... با این حرفا ... دلم می سوزه ... برای خودم و مردمم......

مهرداد جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ق.ظ

منم دلم می سوزه. منم دلم می سوزه.

....... جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ

نمی تونم حرفاتو رد کنم ولی تو نوشته هات کوچکترین خوش بینی نمی بینم اگه همه بخوان فقط وقتشونو به مسخره کردن بگذرونن به هیچ جا نمی رسیم من هیچ کدوم این آدما رو قبول ندارم اصلا ارزش ندارن ولی با خوندن نوشته هات یه چیز به فکرم رسید تو اصلا کسی رو قبول داری؟؟؟؟؟

مهرداد جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:36 ب.ظ

می دونی که قبول دارم. همین پست آخریم گواهی از قبول داشتن کسیه. ولی شاید یه جورایی راست بگی. من به هیچ کی اعتماد مطلق ندارم. به هیچ کس چک سفید اعتمادم رو نمی دم.به نظر من تو عالم سیاست هر کسی می تونه تو یه لحظه یه چهره دیگه از خودش نشون بده. راجع به مسخره کردن هم باهات موافقم. قبول دارم که از سر ناتوانی و استیصال میاد. واقعا حس استیصال بهم دست میده وقتی می بینم مردمم بدیهی ترین اصول اعتماد به کسی رو به پای دروغ هاش قربانی می کنن. کاشکی می تونستی بهم امید بدی. امیدی که برای دو سال و چهار سال نباشه. برای یه زندگی باشه.

...... جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ

از دنیای کثیف سیاست چه توقعی داری اصلا کسیکه این جوری نباشه باخته شاید الفبای سیاست همین تغییر چهره و جهته ولی اینو نبین فقط نگاه کن این آدم می تونه به کشورت خدمت کنه میتونه کاری کنه مهم وطنه حالا بدست هر کسی دوست عزیز من کوچکتر و ضعیف تر از اونم که بتونم بهت امید بدم ولی خودم تازگی ها خیلی احساس امید می کنم اندیشه ی خاتمی و اصلاحات جاودان شد اون خودشو قربانی یه کار بزرگ کرد گر چه نباید بعضی جاها کوتاه میومد اگه شعارها و تبلیغات ببینی اینو حس می کنی که حتی تندروهاشون که تا دیروز حرفهای خاتمی رو کفر می دونستن خودشون اونا رو کردن شعارشون دوست من ارزش امید داشتنو داره گر چه تازگیا خیلی دلم می گیره وقتی می بینیم دوست و دشمن به خاتمی و دولتش کم لطفی می کنن که خیلیهاش به خاطر ندونستن خیلیها نمی دونن دولت اصلاحات چه کارای مهمی کرده همین عسلویه خیلی بیشتر از اونیکه فکرشو کنیم می ارزه

مهرداد جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

با اینکه با وجود تحولات پس از دوم خرداد موافقم اما نگاه من این نیست که دولت خاتمی دولت خیرخواهی بوده. افرادی که در این دولت نقشی داشتن بیش از پایبندی به شعارهاشون، نقش خودشون رو در حفظ سیستم ایفا کردن. به خاطر همینه که هیچوقت نتونستن به سوابق سیاه خودشون پشت کنن. راجع به عسلویه و پارس جنوبی هم فکر کنم اشتباه می کنی چون شروعش مربوط به دوره رفسنجانیه و دلیل آغازش هم اشتراک حوزه نفتی بین ایران و قطر بوده. به هر حال من فکر نمی کنم توی سیستم رانت خواری که من می شناسم استخراج نفت و منابع طبیعی هیچ سودی هم برای مردم داشته باشه اون هم با قراردادهای بای بکی که هیچگاه کسی حتی متن قرارداد رو ندیده. فراموش نکن که روزگاری اتهام رژیم شاه تاراج منابع ملی بود با اینکه اثر مستقیمش روی سطح رفاه مردم دیده می شد.

....... جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ

نمی تونم تحلیلتو درباره افراد رد کنم برای همین گفتم نباید بعضی جاها کوتاه میامدن ولی میشه خوش بین تر به قضیه نگاه کرد نمی دونم شاید این قدر همه از نا امیدی حرف زدن که دوست دارم با امیدم زندگی کنم

مهرداد جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ب.ظ

اگه بخوام واقعیت رو بگم منم از امیدواریت حس خوبی بهم دست میده. ازت ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد