می آیی!


من اینجا رو واست نگه می دارم. حداقل تا وقتی که بر گردی.

بازم پناه بردم بهش، می دونی چی اومد؟ دقیق بخونش، انگار همه حرفای منه!

یارب آن نوگل خندان که سپردی به منش
می سپارم به تو از دست حسود چمنش
گرچه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور
دور باد آفت دور فلک از جان و تنش
گر به سر منزل سلمی رسی ای باد صبا
چشم دارم که سلامی برسانی ز منش
به ادب نافه گشایی کن از آن زلف سیاه
جای دلهای عزیز است به هم بر مزنش
گو دلم حق وفا با خط و خالت دارد
محترم دار در آن طره عنبر شکنش
در مقامی که به یاد لب او می نوشند
سفله آن است که باشد خبر از خویشتنش
عرض و مال از در میخانه نشاید اندوخت
هرکه این آب خورد رخت به دریا فکنش
هر که ترسد ز ملال انده عشقش نه حلال
سر ما و قدمش یا لب ما و دهنش
شعر حافظ همه بیت الغزل معرفت است
آفرین بر نفس دلکش و لطف سخنش

نظرات 8 + ارسال نظر
بابک شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.babak-evil.blogsky.com

وبلاگ پر محتوایی داری خوشم اومد به من هم سر بزن

صنم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ب.ظ

من که می دونم تو یه سر و سری با حافظ داری.......یاد من نمیدی؟:دی

گلناز یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:01 ب.ظ

....

ریحان دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:59 ب.ظ

المنته لله که چو ما بیدل و دین بود
آنرا که لقب عاقل فرزانه نهادیم

صنم شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 ب.ظ

خواهش می کنم بازم بنویس......این بهترین پناهگاهه...امن ترین و گرمترین جاست برا دلتنگی هات

gelayeha یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.gelayeha.tk

salam...webloge jalebi darin. be ma ham sar bezanid.

علی رضا یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ

salam,khyly khoshhal shodam weboget pyda kardam,mofagh bashid omidvaram,

گلناز چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ب.ظ

..کاش بازهممی نوشتی...این طوری شاید خیلی چیزها تغییر می کرد...
امیدوارموفق باشی٬ در لحظه لحظه زندگیت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد